Centenars de treballadors del sector públic de la Generalitat
s'han concentrat aquest dimecres a la tarda davant de la seu del Departament de
Governació per protestar contra la nova retallada del 5% del sou dels
treballadors públics que el Govern ha previst per aquest 2012, els manifestants han animat a secundar la vaga general del 29 de març, amb el crit de “prou retallades, vaga general”.
Els treballadors, han tallat la Via Laietana "com a rebuig a la aprovació de la Llei
de Mesures Fiscals i Financeres i les retallades salarials". Les
empleades i empleats públics acumulem pèrdues del poder adquisitiu
d'entre el 20% i el 35% des del 2009 per culpa de les retallades
salarials que han impulsat els successius governs, durant els darrers
anys. La mobilització a acabat davant del Parlament de Catalunya.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada