Davant dels nous anuncis fets per les autoritats dels departaments de Treball i de Sanitat, la Intersindical-CSC exigim a l’Administració que permeti el teletreball complert al conjunt del seu personal. Durant tots aquests mesos de pandèmia la Generalitat ha actuat de forma molt erràtica i els treballadors i les treballadores no hem rebut instruccions clares sobre com procedir. Considerem que hem arribat a la previsible segona onada sense cap acord clar sobre com aplicar el teletreball, un acord que s’hauria d’aplicar al conjunt d’administracions públiques catalanes i que podria servir més enllà de l'epidèmia de la Covid. Des de l’inici de l’emergència sanitària hem vist els diferents intents per part de les persones responsables de Funció Pública per solucionar la situació. Des del primer Pla de contingència fins al Decret de teletreball del 6 d’agost passat, que va quedar superat per la modificació de l’EBEP feta pel govern espanyol poques setmanes més tard. Cap d’aquestes propostes es va voler negociar amb els sindicats, cosa que rebutgem enèrgicament. |
|