dijous, 22 de novembre del 2012
dimarts, 20 de novembre del 2012
ELECCIONS 25 N: Propostes sobre Funció Pública
Per
si és del vostre interès teniu a l'enllaç de sota un recull de l'EAPC
sobre propostes en matèria de Funció Pública dels diferents partits
polítics amb representació parlamentària que es presenten en les
eleccions del 25 N:
dimarts, 13 de novembre del 2012
MOBILITZACIÓ VAGA 14 N A BARCELONA CIUTAT
Aquesta nit del dia 13 hi ha previstes concentracions a
Mercabarna i a partir de la matinada, en cotxeres d’autobusos, estacions de
metro, dels FFCC i Renfe.
Relació dels principals piquets informatius a Barcelona,
caldria afegir-hi els piquets de barris i d’empreses:
1 Zona Franca a les 7:30
2 El Corte Ingles/Diagonal 7:30
3 Passeig de Gràcia/ Plaça Catalunya
4 Ciutat Vella 8h (Correus)
5 Hipercor 8:30
6 La
Maquinista 8:30
7 Diagonal Mar 7:45
8 Nou Barris (Pl. Llucmajor) 9:00
9 Plaça Glòries 8:00
Concentració dels principals piquets a Plaça Universitat, a
les 13:30.
MANIFESTACIÓ BARCELONA
18:00 Plaça Catalunya/Passeig de Gràcia
De la indignació a l’acció
MANIFESTACIÓ BARCELONA VAGA GENERAL 14N
-
Inici de la manifestació 18h Plaça Catalunya/Passeig de Gràcia.
-
17.30 Punt de trobada de la Intersindical-CSC per a la manifestació: Passeig de
Gràcia/Consell de Cent.
En
aquesta manifestació s'ha invertit el sentit habitual del recorregut, ja que
s'espera una gran afluència de persones. La manifestació començarà a la Plaça
Catalunya i anirà pujant per Passeig de Gràcia fins a Diagonal.
Els
serveis mínims de transport públic a la tarda són del 33% entre les 16.30 i les
20.30.
Anirem
informant d'altres punts de convocatòria de manifestació arreu del País.
Els
objectius d'aquesta convocatòria de Vaga General són els següents:
1.
- La retirada del projecte de pressupostos per al 2013 presentada al Parlament
Espanyol.
2.
- Manifestar el rebuig a les mesures i polítiques adoptades pels diferents
governs i administracions en relació a la crisi, i denunciar la seva ineficàcia
i caràcter antisocial.
3.
– Manifestar el rebuig al desmantellament dels Serveis Públics i de les
estructures de l’Estat del Benestar.
4.-
Rebutjar i denunciar la massiva destrucció d'ocupació i increment de la
precarietat propiciades i materialitzades per part dels poders econòmics i
empresarials.
5.
- Forçar un canvi radical de les polítiques públiques, econòmiques i
sociolaborals. Exigim un Marc Català de Relacions Laborals i de Protecció
Social.
dimecres, 7 de novembre del 2012
Declaració conjunta ANC - Sindicats sobre la Vaga General
Avui, 7 de novembre,
s’ha fet pública la declaració conjunta de l’ANC
i els sindicats convocants de la Vaga General 14 N: CCOO,
UGT, USOC i la Intersindical-CSC.
Els sindicats
reunits i l’ANC, des dels valors de la llibertat,
la dignitat, la democràcia de base i la justícia social,
afirmen que és imprescindible conjuminar esforços per
tal d’afrontar la greu crisi social i nacional que
afecta el país.
En aquesta
declaració s’acorda “fer reconeixement públic de la
necessitat de fonamentar en el principi del
Dret a decidir les transformacions
nacionals i socials que la majoria dels ciutadans i
ciutadanes de Catalunya necessiten i demanden”.
L’ANC donarà
suport a la convocatòria dels sindicats catalans i fa
una crida a la mobilització ciutadana el 14 N com a un
dia de Vaga Nacional, General i Social i que ha
estat convocada en als països del sud d’Europa i a la
qual Catalunya s’hi incorpora plenament des de la seva
realitat nacional.
Us adjuntem el text
sencer de la declaració conjunta (piqueu
ací).
dimarts, 6 de novembre del 2012
8 de Novembre - MARXA CONTRA LES RETALLADES
La Intersindical-CSC dóna suport a la
manifestació convocada per la Plataforma Sindical
Unitària de Catalunya i us convoca DIJOUS 8 DE
NOVEMBRE a les 17.30 davant de la Delegación del
Gobierno (carrer Mallorca cantonada Llúria). Des d’aquí,
la marxa contra les retallades arribarà fins a la Plaça
Sant Jaume.
La Intersindical-CSC manifesta el seu
rebuig a les polítiques dels governs i de les
administracions que sota l’aixopluc de la reducció del
dèficit imposada per la dictadura del mon financer estan
desmantellant els serveis públics i l’Estat del
Benestar. Cal un canvi radical en les polítiques
públiques, econòmiques i sociolaborals.
La Intersindical-CSC creu en un estat
de justícia social i això passa per la defensa
aferrissada dels serveis públics i de l’Estat del
Benestar dotats amb els recursos humans i econòmics
suficients i necessaris per ajudar als més necessitats
en temps de crisi.
Així mateix, és en aquest context que
també volem denunciar el dèficit fiscal que pateix
Catalunya i que agreuja encara més la insuficiència de
recursos per fer front a la crisi. Al nostre parer la
lluita social i la lluita nacional són dos elements
inseparables i irrenunciables.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




