La Intersindical-CSC dóna suport a la
manifestació convocada per la Plataforma Sindical
Unitària de Catalunya i us convoca DIJOUS 8 DE
NOVEMBRE a les 17.30 davant de la Delegación del
Gobierno (carrer Mallorca cantonada Llúria). Des d’aquí,
la marxa contra les retallades arribarà fins a la Plaça
Sant Jaume.
La Intersindical-CSC manifesta el seu
rebuig a les polítiques dels governs i de les
administracions que sota l’aixopluc de la reducció del
dèficit imposada per la dictadura del mon financer estan
desmantellant els serveis públics i l’Estat del
Benestar. Cal un canvi radical en les polítiques
públiques, econòmiques i sociolaborals.
La Intersindical-CSC creu en un estat
de justícia social i això passa per la defensa
aferrissada dels serveis públics i de l’Estat del
Benestar dotats amb els recursos humans i econòmics
suficients i necessaris per ajudar als més necessitats
en temps de crisi.
Així mateix, és en aquest context que
també volem denunciar el dèficit fiscal que pateix
Catalunya i que agreuja encara més la insuficiència de
recursos per fer front a la crisi. Al nostre parer la
lluita social i la lluita nacional són dos elements
inseparables i irrenunciables.
Considerem
aquesta marxa com un acte més del calendari que ens ha
de portar a la jornada d’acció i solidaritat d’àmbit
europeu del 14N que al nostre país es traduirà en forma
de Vaga General de la qual la Intersindical-CSC és una
de les organitzacions convocants.
FEM-LOS FRONT!VINE A LA MARXA CONTRA LES RETALLADES!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada