dimarts, 31 de gener del 2012
dilluns, 30 de gener del 2012
28-G: Catalunya es manifesta contra el sistema financer i les retallades
Entitats, organitzacions socials i sindicats demanen una política alternativa a la "dictadura financera"
Milers de persones s'han manifestat al centre de Barcelona per reclamar la fi de les retallades públiques. 'No a la dictadura financera, aturem les retallades”, és el lema que encapçala la marxa.
Els sindicats i les entitats socials han criticat els efectes negatius sobre serveis públics essencials com la sanitat i l'educació causats pel que consideren com una "dictadura financera". En la protesta també hi han participat les organitzacions que formem el Fòrum Social Català.
La manifestació, que ha transcorregut entre la plaça de Catalunya i el parc de la Ciutadella, ha coincidit amb el Fòrum Econòmic Mundial de Davos, considerat com un feu del poder financer internacional. La protesta ha comptat amb un memorial de greuges dirigit principalment al Govern d'Artur Mas en què es reclama una marxa enrere en en el qualifiquen de desmantellament de serveis socials bàsics i la posada en marxa d'una nova política que ajudi a frenar una desocupació que a Catalunya ja afecta 775.400 persones.
Milers de persones s'han manifestat al centre de Barcelona per reclamar la fi de les retallades públiques. 'No a la dictadura financera, aturem les retallades”, és el lema que encapçala la marxa.
Els sindicats i les entitats socials han criticat els efectes negatius sobre serveis públics essencials com la sanitat i l'educació causats pel que consideren com una "dictadura financera". En la protesta també hi han participat les organitzacions que formem el Fòrum Social Català.
La manifestació, que ha transcorregut entre la plaça de Catalunya i el parc de la Ciutadella, ha coincidit amb el Fòrum Econòmic Mundial de Davos, considerat com un feu del poder financer internacional. La protesta ha comptat amb un memorial de greuges dirigit principalment al Govern d'Artur Mas en què es reclama una marxa enrere en en el qualifiquen de desmantellament de serveis socials bàsics i la posada en marxa d'una nova política que ajudi a frenar una desocupació que a Catalunya ja afecta 775.400 persones.
dilluns, 23 de gener del 2012
ATUREM LES RETALLADES
Cridem tota la ciutadania a fer sentir la seva veu el proper dissabte
28 de gener a les cinc de la tarda a una manifestació sense banderes ni
sigles, que sortirà de Plaça Catalunya / Ronda Sant Pere de la ciutat
de Barcelona.
Ens trobem en un moment de greu crisi del sistema, conseqüència de la cobdícia de banquers i grans empresaris i del malbaratament dels recursos públics -salvant bancs i fent obres faraòniques…- que ha mostrat la cara més ferotge del capitalisme neoliberal i de la globalització. La crisi econòmica ha mostrat l’estat del benestar precari en el que vivim, una manca de llibertats democràtiques i una societat fortament desigual que va camí de la fractura social.
Ens trobem en un moment de greu crisi del sistema, conseqüència de la cobdícia de banquers i grans empresaris i del malbaratament dels recursos públics -salvant bancs i fent obres faraòniques…- que ha mostrat la cara més ferotge del capitalisme neoliberal i de la globalització. La crisi econòmica ha mostrat l’estat del benestar precari en el que vivim, una manca de llibertats democràtiques i una societat fortament desigual que va camí de la fractura social.
dijous, 19 de gener del 2012
NO A LES RETALLADES; SALVEM ELS SERVEIS PÚBLICS!
Al costat d'onze organitzacions sindicals més, la Intersindical-CSC es va manifestar contra les retallades de les nostres condicions de treball que s'estan perpetrant en la tramitació de la llei de pressupostos de 2012 i la llei d'acompanyament, que suposaran el retrocés més gran per a les treballadores i els treballadors públics des de la restauració de la Generalitat.
També ens vam mobilitzar per la preservació dels serveis públics i contra la seva privatització. Ens hi juguem la supervivència de l'Estat del Benestar i la protecció de les persones més desafavorides. 30.000 persones vam anar des de la plaça de l'Àngel fins al davant mateix del Parlament de Catalunya. Cívicament i pacíficament vam mostrar la nostra indignació pel brutal paquet de mesures que farà més difícils les nostres vides i també les de les persones que necessiten, ara més que mai, els serveis que presta l'Administració, que, per força, es deterioraran si tot aquest desproposit continua endavant.
dimarts, 17 de gener del 2012
NO A LES RETALLADES
DEFENSEM ELS SERVEIS PÚBLICS
Manifestació dia 18 de gener 17.30h (Pl. Sant
Jaume)
La
Intersindical-CSC fa
una crida als
afiliats i, en especial, als seus delegats perquè participin a
la manifestació sindical
unitària, i demostrin el compromís en la defensa dels serveis
públics de qualitat.
La
Intersindical-CSC i
la resta de
sindicats convocants denunciem, en un manifest conjunt, la
intenció de
“desballestar els serveis públics i deteriorar el seu
funcionament per
justificar així la seva privatització”.
divendres, 13 de gener del 2012
FINS QUE NO CALGUI DIR "NO ÉS AIXÒ"
MANIFESTACIÓ: EL 18 DE GENER DE 2012,
A LES 17.30, DES DE LA PLAÇA DE SANT JAUME FINS AL PARLAMENT
Els empleats públics sortirem al carrer en protesta contra les retallades de drets i de condicions laborals i en defensa dels serveis públics, que volem que siguin de qualitat.. La manifestació unitària està convocada per totes les organitzacions sindicals del sector públic, tal i com la Intersindical-CSC havia demanat des d'un principi. El recorregut serà des de la plaça de Sant Jaume cap al Parlament. Coincidirà amb el primer dia de debat de les esmenes a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2012.
dimarts, 10 de gener del 2012
DUBTES SOBRE LES RETALLADES
Des que es va conèixer el nou conjunt
d’agressions a les condicions de treball del personal de la Generalitat no hem
parat de rebre consultes demanant concretar temes que hi estan relacionats. Amb
aquest full intentem aclarir dubtes que poden sorgir a partir de les
informacions que ens fa arribar l’Administració. Per això intentem contestar
algunes preguntes concretes:
Quan
entraran en vigor?
És curiós veure en el portal ATRI que totes
i tots tenim carregades les hores personals que ens pertoquen amb el compte antic. No és que durant
2012 acabem podent gaudir de les hores personals que ens figuren adjudicades,
sinó que com que no s’ha modificat la llei, encara han de fer constar les hores
personals com l’any passat. Quan s’aprovin els pressupostos i la llei
d’acompanyament, veurem com això és recalcula i realment disposem de 6 dies d’assumptes propis sense
justificació, més els que ens pertoquin d’acord amb els premis per
antiguitat previstos a l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





