dimarts, 17 de gener del 2012




 NO A LES RETALLADES

DEFENSEM ELS SERVEIS PÚBLICS
Manifestació dia 18 de gener 17.30h (Pl. Sant Jaume)



La Intersindical-CSC fa una crida als afiliats i, en especial, als seus delegats perquè participin a la manifestació sindical unitària, i demostrin el compromís  en  la defensa dels serveis públics  de qualitat.

La Intersindical-CSC i la resta de sindicats convocants denunciem, en un manifest conjunt, la intenció de “desballestar els serveis públics i deteriorar el seu funcionament per justificar així la seva privatització”.

En aquest moment s’està debatent al Parlament de Catalunya la concreció d’aquestes retallades en el projecte dels pressupostos del 2012 i en el projecte de la llei d’acompanyament.

Els treballadors i les treballadores del sector públic hem de caminar conjuntament amb la ciutadania en la defensa dels serveis públics i dels drets socials, per tal d’impedir l`aplicación de polítiques que pretenen  desballestar  l’Estat del Benestar.

Fem una crida a totes i tots els empleats públics i als treballadors i ciudatans i ciudatanes en general a defensar els serveis públics i els drets socials de la ciutadania.

·        PER UNS SERVEIS PÚBLICS DE QUALITAT
·        MOBILITZA’T: CONTRA LA PRIVATITZACIÓ DELS SERVEIS PÚBLICS
·        DEFENSEM ELS SERVEIS PÚBLICS COM A GARANTIA DE L’ESTAT DEL BENESTAR

PUNTS DE TROBADA:
- 16.00 h Seu Nacional
- 17.00 h Plaça de l’Àngel (sortida metro Jaume I)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada