NO A LES RETALLADES
DEFENSEM ELS SERVEIS PÚBLICS
Manifestació dia 18 de gener 17.30h (Pl. Sant
Jaume)
La
Intersindical-CSC fa
una crida als
afiliats i, en especial, als seus delegats perquè participin a
la manifestació sindical
unitària, i demostrin el compromís en la defensa dels serveis
públics de qualitat.
La
Intersindical-CSC i
la resta de
sindicats convocants denunciem, en un manifest conjunt, la
intenció de
“desballestar els serveis públics i deteriorar el seu
funcionament per
justificar així la seva privatització”.
En aquest moment s’està debatent al Parlament de Catalunya la concreció d’aquestes retallades en el projecte dels pressupostos del 2012 i en el projecte de la llei d’acompanyament.
Els treballadors i les
treballadores del sector públic
hem de caminar conjuntament amb la ciutadania en la defensa dels
serveis
públics i dels drets socials, per tal d’impedir l`aplicación de
polítiques que
pretenen desballestar l’Estat del Benestar.
Fem una crida a totes i tots els empleats públics i
als
treballadors i ciudatans i ciudatanes en general a defensar els
serveis públics
i els drets socials de la ciutadania.
·
PER UNS
SERVEIS PÚBLICS DE QUALITAT
·
MOBILITZA’T:
CONTRA LA PRIVATITZACIÓ DELS SERVEIS PÚBLICS
·
DEFENSEM ELS
SERVEIS PÚBLICS COM A GARANTIA DE L’ESTAT DEL BENESTAR
PUNTS DE TROBADA:
- 16.00 h Seu Nacional
- 17.00 h Plaça de l’Àngel (sortida metro Jaume I)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada