La Intersindical-CSC conjuntament amb la resta de sindicats amb representació als diferents sectors de la Generalitat vam manifestar dimecres 8 de juny el nostre rebuig a les retallades pressupostàries i de personal en el sector públic.
Seguim lluitant per l'estat del benestar i això vol dir gaudir d'uns serveis públics i de qualitat.
dijous, 9 de juny del 2011
divendres, 3 de juny del 2011
EL PRÒXIM 8 DE JUNY, CONCENTRACIÓ A LA PLAÇA DE SANT JAUME
La Intersindical-CSC convoca una concentració el pròxim 8 de juny a les 18 hores, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona:
- Pel manteniment dels llocs de treball
- Pel manteniment del poder adquisitiu
- Per la transparència en l'ocupació pública
- Perquè racionalitzar no és retallar
- Per uns serveis públics i de qualitat
Hem de ser molts/es. No hi pots faltar!
Difon aquest missatge; ens toca a totes i a tots
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
