La Intersindical-CSC convoca una concentració el pròxim 8 de juny a les 18 hores, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona:
- Pel manteniment dels llocs de treball
- Pel manteniment del poder adquisitiu
- Per la transparència en l'ocupació pública
- Perquè racionalitzar no és retallar
- Per uns serveis públics i de qualitat
Cal que ens fem sentir. Val la veu, el xiulet, la vuvuzela, la cassola... Perquè no defensem poqueta cosa: defensem el sector públic i uns serveis de qualitat. Defensem els nostres llocs i les nostres condicions de treball.
Hem de ser molts/es. No hi pots faltar!
Difon aquest missatge; ens toca a totes i a tots
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada