divendres, 3 de juny del 2011

EL PRÒXIM 8 DE JUNY, CONCENTRACIÓ A LA PLAÇA DE SANT JAUME

La Intersindical-CSC convoca una concentració el pròxim 8 de juny a les 18 hores, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona:
  •  Pel manteniment dels llocs de treball
  • Pel manteniment del poder adquisitiu
  • Per la transparència en l'ocupació pública
  • Perquè racionalitzar no és retallar
  • Per uns serveis públics i de qualitat
 Cal que ens fem sentir. Val la veu, el xiulet, la vuvuzela, la cassola... Perquè no defensem poqueta cosa: defensem el sector públic i uns serveis de qualitat. Defensem els nostres llocs i les nostres condicions de treball.


Hem de ser molts/es. No hi pots faltar!

Difon aquest missatge; ens toca a totes i a tots

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada