La Intersindical-CSC conjuntament amb la resta de sindicats amb representació als diferents sectors de la Generalitat vam manifestar dimecres 8 de juny el nostre rebuig a les retallades pressupostàries i de personal en el sector públic.
Seguim lluitant per l'estat del benestar i això vol dir gaudir d'uns serveis públics i de qualitat.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada