Avui s'ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya l'ordre que fixa els permisos per a la participació dels treballadors/es en les eleccions al Congrés de Diputats i al Senat del dia 20 de novembre de 2011.
- Per a les persones treballadores que no gaudeixin de descans setmanal durant aquest dia s'estableix un permís amb una durada màxima de 4 hores. Aquest permís no és recuperable i és retribuït. Si l'horari de votacions coincideix tan sols en 2 hores amb l'horari de treball, el/la treballador/a no té dret a gaudir aquest permís. Si la coincidència és entre 2 hores i menys de 4, el permís serà de 2 hores i si la coincidència és de 4 hores o més, s'ha de concedir el permís de 4 hores.




