I ELS CONTINUEN LLIGANT AMB LLONGANISSES...
Tres o quatre comentaris més avall us parlàvem dels lots que tindran per Nadal els treballadors/es de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre. Bé, el mateix passa amb els de Ferrocarrils de la Generalitat. Cliqueu aquí i veureu l'anunci en el Diari Oficial de la Generalitat. Totes i tots amb incertesa, l'ICS que treu fum, Ensenyament també... Sense paraules, oi?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada