dimarts, 27 de setembre del 2011
dijous, 22 de setembre del 2011
JA HO TENIM PROU FOTUT!
Corre per internet un correu electrònic alarmant, el títol "Eliminación complementos pagas extras para funcionarios 2012". La Intersindical-CSC creu que ja ho tenim prou fotut, les treballadores i treballadors públics, per haver d'aguantar, al damunt, rumors que tan sols ens neguitegen sense cap fonament.
Aquest correu ens remet a la pàgina web d'un tal sindicato de la Administración Pública (sap) -ho posem en cursiva perquè així figura textualment en el correu (http://www.sap-sindicato.es). Ens diu que la mirem perquè podrem llegir la notícia que el Gobierno té previst incloure en els pressupostos de 2012 (acordado hace poco con el pnv y en la mesa de la Función Pública del 14 de septiembre) la eliminación de los complementos de las pagas extras desde 2012, dejandolas solo en trienios y sueldo base...
divendres, 16 de setembre del 2011
CRISI, QUINA CRISI?
Així es titulava un disc dels Supertramp i
així podríem titular el que passa a l’administració. Desprès de saber que la
ministra de Sanitat Leire Pajín gaudia d’unes vacances a Menorca en un centre
turístic exclusiu pel personal del Ministerio de Sanidad, ara trobem publicat
en el BOE del 2 d’agost l'anunci d’una licitació de 1.825 cistelles de Nadal
per els treballadors i treballadores de la Fabrica Nacional de Moneda i Timbre,
ens depenent del Ministerio d’Economia i Hacienda. Això és tan per a l’any 2011
i com pel 2012.
Aquí ens retallen sous, acomiaden personal,
tanquen centres d’atenció sanitària mentre que a altres llocs la festa
continua. El dèficit fiscal que patim com a catalans serveix per alimentar
altres excessos i aquí ens toca fer règim.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

