Així es titulava un disc dels Supertramp i
així podríem titular el que passa a l’administració. Desprès de saber que la
ministra de Sanitat Leire Pajín gaudia d’unes vacances a Menorca en un centre
turístic exclusiu pel personal del Ministerio de Sanidad, ara trobem publicat
en el BOE del 2 d’agost l'anunci d’una licitació de 1.825 cistelles de Nadal
per els treballadors i treballadores de la Fabrica Nacional de Moneda i Timbre,
ens depenent del Ministerio d’Economia i Hacienda. Això és tan per a l’any 2011
i com pel 2012.
Aquí ens retallen sous, acomiaden personal,
tanquen centres d’atenció sanitària mentre que a altres llocs la festa
continua. El dèficit fiscal que patim com a catalans serveix per alimentar
altres excessos i aquí ens toca fer règim.
