dilluns, 22 d’agost del 2011

La lluita continua: ara als tribunals

En el DOGC de 4/8/2011 es publica l’edicte de la Secció Quarta de la Sala Contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en el qual es té per interposat el recurs contenciós administratiu de la Intersindical-CSC contra la Generalitat de Catalunya sobre l’Acord de 29 de maig de 2010 pel qual s’aproven les mesures urgents de contenció de la despesa fiscal per a la reducció del dèficit públic, es a dir, la ja coneguda retallada de salaris dels treballadors i les treballadores públics.
Potser tot això acabi en no res, però des de la Intersindical-CSC no podem permetre la vulneració de drets fonamentals com ara el de la negociació col·lectiva i per això vam fer una vaga i diverses concentracions i mobilitzacions i per això ara la lluita continua als tribunals. No els hi posarem fàcil, és una obligació que tenim com a organització i com a representants del col·lectiu de treballadors i treballadores de la Generalitat.

Contra les retallades: la lluita continua!