Aquesta setmana s'han fet eleccions sindicals a l'Ajuntament de Canyelles (Alt Penedès). La Intersindical-CSC ha pogut ensenyar la maneta: cinc membres del Comitè d'Empresa que s'escollien han estat nostres. Ja hi teníem presència -i majoria-, però aquestes eleccions han estat la mostra que l'honestedat, la feina ben feta i la dedicació dels/de les representants de la Intersindical-CSC han renovat i augmentat la confiança de les companyes i els companys.
És un resultat que ens alegra en si mateix i també perquè mostra una tendència: en les administracions, entitats o centres de treball en què la feina sindical no queda difuminada a causa de la grandària de la circumscripció, en què el cara a cara amb les companyes i companys que representem és habitual, la gent fa confiança al sindicalisme nacional i de classe de la Intersindical-CSC, la renova i l'amplia.
Això no és perquè sí, sinó que el dia a dia plantant cara als problemes del personal, les reivindicacions, les negociacions de conveni... es perceben de primera mà. I les companyes i companys reconeixen la dedicació dels i de les nostres representants i l'esforç amb què es dediquen a cada tema que se'ls planteja, i comptant sempre amb la seva opinió.
Igualment va passar en les eleccions del passat 27 de juny a l'Ajuntament de la Pobla de Claramunt, en què els altres sindicats no van ni aconseguir fer llista electoral i les tres persones escollides van ser del nostre sindicat.
Creiem que aquests exemples són una mostra que anem en la bona direcció. En aquests temps difícils, cal bandejar personalismes i lluitar per l'interès col·lectiu i no pels privilegis i prebendes personals. La Intersindical-CSC existeix per lluitar per les companyes i companys i no pas per servir-se de la seva representació. I això, humilment però amb continuïtat, es nota.
Igualment estem compromesos a continuar la lluita, ara més que mai, en els àmbits més grans, aquells en què la tasca sindical es pot percebre com a més llunyana: a Sanitat, a la Generalitat, a les universitats, a les entitats del sector públic... continuem treballant amb la mateixa il·lusió contra les agressions que patim com a treballadors/es públics/ques. I les companyes i companys també ho perceben i amplien la confiança en la Intersindical-CSC.
Enhorabona, companyes i companys delegats/des i gràcies per la vostra dedicació. Gràcies també a totes les companyes i companys que, cada vegada més, ens feu confiança.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada