Sindicats de diversos sectors de la funció pública ens hem manifestat contra els pressupostos de la Generalitat de 2012 el dia que s'aprovaven.
Més d'un miler de treballadors
públics hem respost a la convocatòria de concentració dels sindicats de
la funció pública i ens hem manifestat al davant de les portes del
Parlament de Catalunya per protestar en contra dels pressupostos que ha
aprovat la cambra catalana aquest dimecres al migdia. Els
concentrats, portàvem pancartes en contra de les retallades i a favor
dels serveis públics, així com banderes catalanes i dels sindicats
convocants.
La
protesta ha estat tan sorollosa, amb xiulets, botzines i tambors, que
l'enrenou ha arribat en ocasions a l'interior del recinte del Parlament,
ja que els convocats disposaven d'instruments que han estat sonant
força estona.
“Ràbia” i “decepció” són
alguns dels sentiments que manifestàvem aquesta tarda els representants
sindicals de la funció pública, després de que els pressupostos per al 2012
hagin passat el filtre del Parlament amb l'acord entre CiU i PP. Hem de mantenir però, les protestes i mobilitzacions perquè
les retallades afecten els ciutadans “com a treballadors i com a
usuaris” dels serveis públics.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada