dimarts, 7 de febrer del 2012

MOBILITZACIONS CONTRA LES RETALLADES

Fins l'aprovació dels pressupostos hem de continuar lluitant i mobilitzant-nos contra les retallades als serveis públics. De forma unitària els sindicats presents a l'administració de la Generalitat hem consensuat el següent calendari:

- dimecres 8 i 15 de febrer: esmorzars reivindicatius davant de tots els centres de treball de 10 a 10.20h.

- dimecres 15: CONCENTRACIÓ DAVANT DEL PARLAMENT a les 17.30 h.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada