divendres, 3 de febrer del 2012

LA INTERSINDICAL-CSC, JUNTAMENT AMB ELS ALTRES SINDICATS, ES TANCA A FUNCIÓ PÚBLICA

Vuit dependències de la Generalitat han estat ocupades aquest dijous pels sindicats. A Barcelona, s'han tancat a la Secretaria General de Funció Pública a la plaça de Catalunya, als serveis territorials d'Ensenyament, i als rectorats de la Universitat de Barcelona i de la Politècnica de Catalunya.
Per la seva banda, a Tarragona han ocupat la Delegació del Govern i el rectorat de la Universitat Rovira i Virgili. La subdelegació del Govern ha estat el lloc escollit pels delegats de la Funció Pública a Lleida. I a Girona, aquest mateix col·lectiu s'ha tancat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Aquests tancaments s'han realitzat per protestar per "les mesures del Govern contra els treballadors de la Generalitat". Els Mossos d'Esquadra han intervingut a la seu de Funció Pública de Barcelona i han desallotjat els tretze sindicalistes que hi havia tancats. Els agents han iniciat l'operació a dos quarts de set de la tarda, l'hora límit que els havien donat per abandonar l'edifici.
Els efectius policials han entrat a la seu després de fer un cordó de seguretat a l'entrada, on una trentena de funcionaris es manifestaven en suport dels seus companys i en contra de les retallades. S'han viscut alguns moments de tensió quan els Mossos han separat els manifestants de l'accés al recinte. Posteriorment, han anat traient els sindicalistes tancats a la tercera planta de l'edifici.Els tretze representants sindicals tancats a Funció Pública tenien la intenció de passar-hi la nit.                                                             


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada