Per la seva banda, a Tarragona han ocupat la Delegació del Govern i el
rectorat de la Universitat Rovira i Virgili. La subdelegació del Govern
ha estat el lloc escollit pels delegats de la Funció Pública a Lleida. I
a Girona, aquest mateix col·lectiu s'ha tancat a l'Oficina d'Atenció
Ciutadana.
Aquests tancaments s'han realitzat per protestar per "les mesures del
Govern contra els treballadors de la Generalitat". Els Mossos d'Esquadra
han intervingut a la seu de Funció Pública de Barcelona i han
desallotjat els tretze sindicalistes que hi havia tancats. Els agents
han iniciat l'operació a dos quarts de set de la tarda, l'hora límit que
els havien donat per abandonar l'edifici.
Els efectius policials han entrat a la seu després de fer un cordó de
seguretat a l'entrada, on una trentena de funcionaris es manifestaven en
suport dels seus companys i en contra de les retallades. S'han viscut
alguns moments de tensió quan els Mossos han separat els manifestants de
l'accés al recinte. Posteriorment, han anat traient els sindicalistes
tancats a la tercera planta de l'edifici.Els tretze representants
sindicals tancats a Funció Pública tenien la intenció de passar-hi la
nit.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada