dimarts, 21 de febrer del 2012

ENS FOTEN EL 3%

Sempre paguem els mateixos


El Govern de la Generalitat ha publicat a l'Atri una nota informativa en què especifica la quantitat del complement específic que ens retallarà de les pagues extres de juny i desembre.

Per a la paga extra del juny es tracta d’una reducció que correspon a un 3% de les retribucions íntegres anuals del primer semestre de 2012.

Tal com havíem publicat anteriorment al bloc sobre el Projecte de Llei de pressupostos:
“Reducció de l’import del complement específic o equivalent preferentment a les dues pagues addicionals dels mesos de juny i desembre del 2012.
S’autoritza el Govern a adoptar mesures excepcionals de reducció de la despesa de personal prevista per l’exercici 2012 que poden afectar, preferentment i amb caràcter proporcional sobre el total de les retribucions anuals, les pagues addicionals dels conceptes que tinguin consideració de complement específic o equivalent.”



Això significa que en el mateix complement de la paga extraordinària del mes de desembre tornarem a patir una reducció del sou equivalent. Malgrat que la nota penjada a l’Atri no especifica.

Caldrà sumar-hi, la supressió del complement de productivitat, la reducció del 50% de les DPO (personal sanitari), la suspensió del Fons d'Acció Social, ...

Per què diem que sempre ens toca pagar als mateixos?
  • Perquè no fan cas de les propostes sindicals de suprimir tots els horaris especials que tenen el sou incrementat en un 11%.
  • Perquè el personal eventual segueix sent contractat amb sous de director/a general (per exemple veure DOGC 6069 de 17 de febrer) sense adaptar-se a la nova situació de contenció de la despesa.
  • Perquè es continuen perceben dietes i complements per assistir a consells i òrgans de gestió.
  • Perquè si en Rajoy retalla més d’un 3% o si la situació econòmica va a pitjor (cosa prevista) ens tornaran a retallar un altre cop als mateixos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada