El Govern de la Generalitat ha publicat a l'Atri una nota
informativa en què especifica la quantitat del complement específic que ens
retallarà de les pagues extres de juny i desembre.
Per a la paga extra del juny es tracta d’una reducció que correspon a un 3% de les retribucions íntegres anuals del primer semestre de 2012.
Tal com havíem publicat anteriorment al bloc sobre el Projecte de Llei de pressupostos:
“Reducció de l’import del complement específic o equivalent preferentment a les dues pagues addicionals dels mesos de juny i desembre del 2012.
S’autoritza el Govern a adoptar mesures excepcionals de reducció de la despesa de personal prevista per l’exercici 2012 que poden afectar, preferentment i amb caràcter proporcional sobre el total de les retribucions anuals, les pagues addicionals dels conceptes que tinguin consideració de complement específic o equivalent.”
Això significa que en el mateix complement de la paga extraordinària del mes de desembre tornarem a patir una reducció del sou equivalent. Malgrat que la nota penjada a l’Atri no especifica.
Per a la paga extra del juny es tracta d’una reducció que correspon a un 3% de les retribucions íntegres anuals del primer semestre de 2012.
Tal com havíem publicat anteriorment al bloc sobre el Projecte de Llei de pressupostos:
“Reducció de l’import del complement específic o equivalent preferentment a les dues pagues addicionals dels mesos de juny i desembre del 2012.
S’autoritza el Govern a adoptar mesures excepcionals de reducció de la despesa de personal prevista per l’exercici 2012 que poden afectar, preferentment i amb caràcter proporcional sobre el total de les retribucions anuals, les pagues addicionals dels conceptes que tinguin consideració de complement específic o equivalent.”
Això significa que en el mateix complement de la paga extraordinària del mes de desembre tornarem a patir una reducció del sou equivalent. Malgrat que la nota penjada a l’Atri no especifica.
Caldrà sumar-hi, la supressió del complement de productivitat,
la reducció del 50% de les DPO (personal sanitari), la suspensió del Fons d'Acció
Social, ...
Per què diem que sempre ens toca pagar als mateixos?
Per què diem que sempre ens toca pagar als mateixos?
- Perquè no fan cas de les propostes sindicals de suprimir tots els horaris especials que tenen el sou incrementat en un 11%.
- Perquè el personal eventual segueix sent contractat amb sous de director/a general (per exemple veure DOGC 6069 de 17 de febrer) sense adaptar-se a la nova situació de contenció de la despesa.
- Perquè es continuen perceben dietes i complements per assistir a consells i òrgans de gestió.
- Perquè si en Rajoy retalla més d’un 3% o si la situació econòmica va a pitjor (cosa prevista) ens tornaran a retallar un altre cop als mateixos.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada