Coincidint amb la presentació, per part del Govern, del projecte de llei
de Pressupostos Generals de l'Estat, la Plataforma Unitària en Defensa
dels Serveis Públics convoca per divendres, 28 de setembre, a les
13 hores, una concentració davant de la Delegació del Govern a
Barcelona (c/ Mallorca, 278, cantonada amb c/Roger de Llúria) per
manifestar el rebuig a les retallades socials, econòmiques i laborals, i
en defensa dels serveis públics i l'estat del benestar.
Aquesta convocatòria és la primera de les que realitza la Plataforma
Unitària i tindrà continuïtat en dates properes, perquè és
imprescindible manifestar activament el rebuig a les polítiques de
destrucció dels serveis públics, drets socials i laborals dels
treballadors públics i de destrucció d'ocupació pública.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada