La celebració dels Divendres Negres, en senyal de dol per la mort dels drets laborals de les treballadores i treballadors públics/ques, s'estén com una taca d'oli. Una mostra n'és aquesta imatge, de les companyes i companys del Consorci per a l'Equipament i Explotació del Laboratori de Llum del Sincrotró, en què la intersindical-CSC comparteix representació en el Comitè d'Empresa amb la CGT, que aquesta setmana van decidir en assemblea sumar-se a aquestes mobilitzacions.
Us encoratgem a totes i a tots a sumar-vos a aquesta iniciativa en defensa dels nostres drets. Si voleu que us donem un cop de mà per ajudar-vos a coordinar-ho, envieu-nos un correu a fap@intersindical-csc.cat.
Si lluites pots perdre; si no lluites, estàs perdut

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada