dimarts, 3 de maig del 2011
1r de maig 2011
Ahir se celebrà un Dia Internacional dels Treballadors/es emmarcat en un escenari de retallades socials, crisi econòmica i reformes de marcat caràcter neoliberal i centralitzadores.
A totes les mobilitzacions en què la Intersindical-CSC hi participà, es va fer èmfasi en la necessitat d'articular espais i respostes sindicals per a enfrontar una ofensiva sense precedents contra els interessos i drets de les classes populars d'aquest país.
L'alarmant volum de persones aturades o la reforma del sistema públic de pensions -per posar dos exemples- fan que des de la Intersindical-CSC es manifesti la necessitat "d'un sindicalisme de confrontació amb capacitat de plantar cara als atacs que estem sofrint com a classe i com a poble", segons paraules de la Secretària general, Isabel Pallarès.
Així mateix es refermà el compromís de continuar actuant des dels àmbits internacionals als quals la Intersindical-CSC és present -la Federació Sindical Mundial i la Plataforma de Sindicats de nacions Sense Estat- per a internacionalitzar des del món sindical les justes aspiracions de sobirania del poble català.
