dilluns, 16 de maig del 2011

Concentració de la Intersindical-CSC

Contra les retallades socials i l’espoli fiscal

Delegats i delegades de la Intersindical-CSC es van concentrar dissabte 14 de maig a les 6 de la tarda davant de la Delegació d’Hisenda de Barcelona per protestar contra les retallades als serveis públics i l’espoli que pateix el país.

El sindicat nacional i de classe ha protestat per les retallades socials dels governs espanyol i català, principalment les dutes a terme a sanitat, educació i serveis socials, però també per la reforma laboral, la de pensions i la de la futura negociació col.lectiva, avalades algunes d’elles pels sindicats majoritaris espanyols.