divendres, 15 d’abril del 2011

ÈXIT ROTUND DE LA CONCENTRACIÓ DEL 14 D'ABRIL



 
La Guàrdia Urbana va comptabilitzar 10.000 persones a la concentració de la plaça de Sant Jaume, en la qual erem treballadors i treballadores de tots els àmbits del servei públic, amb clara superioritat del nombre de bates blanques. La Intersindical-CSC va sortir al carrer per defensar uns serveis públics -volem dir de caràcter públic- de qualitat. Els carrers que donen a la plaça de Sant Jaume van quedar col·lapsats i moltes companyes i companys no van poder ni entrar-hi.
 
El crit de disconformitat va ser unànime i el Govern n'haurà de prendre bona nota de les nostres reivindicacions. Reivindicació contra les retallades dels serveis i també contra les nostres condicions de treball, contra els acomiadaments al sector públic i, en definitiva contra l'agressió continuada a les persones més febles, com a usuaris, com a ciutadans i com a treballadors/es.
 
Segurament n'hi haurà més, de mogudes. I allà hi trobareu la Intersindical-CSC. Gràcies a totes i a tots aquells que ens vau fer costat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada