dimecres, 13 d’abril del 2011

ADMÈS A TRÀMIT EL RECURS PRESENTAT PER LA INTERSINDICAL-CSC CONTRA LES RETALLADES DELS SOUS DEL PERSONAL DE LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Ahir va arribar a la Intersindical-CSC la notificació de la Secció Quarta del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en què se’ns comunicava l’admissió a tràmit del recurs contenciós-administratiu presentat contra l’acord del Govern de la Generalitat que fixava les retallades de sou que pateixen les treballadores i treballadors públics/es.  

Altres recursos presentats, per exemple, per CATAC I CCOO, no havien estat admesos a tràmit, ja que el seu objecte va ser el decret en què es duia a la pràctica l’acord de Govern i no el propi Acord.  

Des de la presentació del recurs se’ns va demanar l’aportació de l’acte o disposició contra el qual interposàvem el recurs –suposem que per veure si picàvem i adjuntàvem el text del decret en què es va vehicular l’Acord de Govern– i fins i tot se’ns va notificar l’abstenció d’un dels membres de la sala.  

Finalment, malgrat les al·legacions en contra de l’advocat de la Generalitat i de la Fiscalia, la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ens ha donat la raó. Ja estem preparant la demanda. Com fa temps que repetim, la lluita continua!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada