dilluns, 3 de març del 2014

ESTÀ PROGRAMAT EL CONCURS DE TRASLLATS DEL PERSONAL SUBALTERN DE LA GENERALITAT?

Arran de les diverses consultes que ens heu anat fent en relació amb la convocatòria d'un concurs de trasllats per al personal subaltern de la Generalitat, vist que no figura en les dades que Funció Pública ens ha fet arribar, ens hi vam adreçar demanant com i quan estava prevista aquesta convocatòria.

Us transcrivim textualment la resposta que la Intersindical-CSC ha rebut de Funció Pública:

En la Mesa de Sectorial de Negociació  del personal funcionari i interí d'administració i tècnic es va calendaritzar la proposta de concursos de trasllat que es durien a terme durant els anys 2014 i 2015, de conformitat amb les prioritats que s'han derivat del document de diagnosi del Pla d'ocupació, i es va deixar per més endavant la calendarització dels concursos que es duran a terme més endavant. En conseqüència, el fet que no aparegués el concurs de trasllat del cos subaltern, com el de molts altres cossos, no vol dir que no es dugui a terme sinó que es deixa per a una segona fase de convocatòries.

La Intersindical-CSC creu que el cos subaltern té el mateix dret a la mobilitat que la resta de cossos i per això farem tot el que estigui al nostre abast per aconseguir que es posi data al seu concurs de trasllats i que aquesta data sigui tan pròxima com sigui possible, així com també la convocatòria de les oposicions de promoció interna del cos subaltern (E) al cos auxiliar administratiu (C2).

Us anirem informant de totes les novetats que es vagin produint. Us recomanem que consulteu periòdicament aquest bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada