divendres, 17 d’abril del 2015

EL CANVI ÉS A LES TEVES MANS

Us recomanem que cliqueu aquí per accedir a la públicació que l'Assemblea Nacional Catalana ha distribuït avui, en la línia del que sempre ha reivindicat la Confederació Sindical Catalana: necessitem un Estat propi per fer-lo més just, transparent i social.

Hi ha persones que des de l'Estat espanyol -i algunes a casa nostra mateix- per raons obvies, volen dinamitar la credibilitat dels nostres arguments, dient que l'independentisme és tan sols una excusa per tapar retallades i polítiques antisocials, ignorant interessadament l'espoli sistemàtic que patim, que ens impedeix fer polítiques més socials i generar més benestar per a la ciutadania. Ells tenen la competència, els diners i, a més ens ho impugnen tot!

Observareu que aquesta publicació enumera moltes de les situacions de greuge que patim i altres aspectes que ens mostren que ens han deixat un sol camí: el de la construcció d'un Estat propi.

Cap al 27-S, per un Estat propi, per un Estat social al servei de les persones!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada