La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, ha avançat
aquest dijous al Parlament que en aproximadament un mes es presentarà el
projecte de Llei dels directius públics, on, a més, ha explicat que s'inclourà
la recuperació per a l'any 2016 del cobrament del complement de productivitat
per part dels empleats públics.
Ortega, però, ha matisat que aquestes
quantitats es recuperen per ser pagades "sempre vinculades a l'assoliment
d'uns objectius". Segons ha explicat, a hores d'ara està negociant amb els
sindicats les condicions i els mecanismes per "avaluar" la
productivitat i els barems de compliment d'objectius en la funció pública.
Aquests complements es van eliminar dels sous públics fa quatre anys.
Estarem molt pendents del compliment d'aquest compromís i vetllarem perquè la llei del directiu públic professional no suposi l'entrada de personal privat en aquests llocs, sinó, que, ans al contrari, comporti la màxima despolitització de l'assoliment dels càrrecs directius, que siguin ocupats per personal prou preparat de la mateixa Administració, sense endolls ni clientelismes.
Així mateix, expressem el més que raonable dubte sobre quins seran els objectius marcats i aquests barems de compliment d'objectius en la funció pública. Lluitarem perquè siguin el màxim d'objectius i que reflecteixin la realitat de la feina de cada unitat.
Estarem molt pendents del compliment d'aquest compromís i vetllarem perquè la llei del directiu públic professional no suposi l'entrada de personal privat en aquests llocs, sinó, que, ans al contrari, comporti la màxima despolitització de l'assoliment dels càrrecs directius, que siguin ocupats per personal prou preparat de la mateixa Administració, sense endolls ni clientelismes.
Així mateix, expressem el més que raonable dubte sobre quins seran els objectius marcats i aquests barems de compliment d'objectius en la funció pública. Lluitarem perquè siguin el màxim d'objectius i que reflecteixin la realitat de la feina de cada unitat.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada