dimecres, 11 de març del 2015

PERCEPCIÓ DELS 44 DIES INDEGUDAMENT NO PERCEBUTS DE LA EXTRA DE DESEMBRE DE 2012

El Govern aprova abonar aquest març els primers 44 dies de la paga de Nadal suprimida pel Govern de Rajoy el 2012 als treballadors públics



Publica ACN




El Reial decret del 13 de juliol de 2012 va fixar la supressió de la paga extraordinària del desembre per tot el personal del sector públic




El Govern ha aprovat aquest dimarts fer efectiu en la nòmina del mes de març el pagament dels primers 44 dies de la paga extraordinària del mes de desembre de 2012 al personal de l'administració de la Generalitat. Aquests imports es van deixar de percebre en aplicació del Reial decret llei de mesures per garantir l'estabilitat pressupostària i de foment de la competitivitat, aprovat pel govern espanyol el 13 de juliol de 2012 i que va afectar totes les administracions públiques de l'Estat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada