... i tots els punts cardinals! Ho diem en relació amb la carta que ha fet arribar als directors dels instituts la virreina de l'estat espanyol, la delegada del gobierno, Llanos de Luna, en un intent desesperat que algú li faci cabal en relació al procés participatiu del pròxim 9N.
Els parla de la seva condició d'autoritat pública i els diu que podrien contravenir la Resolució del Tribunal Constitucional decisions com permetre la utilització del centre docent per a la promoció o realització d'actes vinculats a la celebració de la consulta que ha estat suspesa, o qualsevol altres de similar contingut.
Nosaltres apostem per pensar que aquesta "senyora" no és funcionària. Si tingués aquesta condició, sabria que els directors tenen uns quants càrrecs per sobre i que la seva autoritat és limitada i en l'exercici de les seves funcions, que els instituts no són de la seva propietat, que la competència en matèria de gestió dels centres docents no és de l'estat central sinó del Departament d'Ensenyament... I que la figura del sheriff no existeix ni a l'estat espanyol.
A més de tot, segons la consellera d'Ensenyament, totes les persones que són directors/es d'institut s'han presentat com a voluntàries per a aquest procés participatiu. Ufff, que cru que li ho veiem a la virreina! Obvia, també, i interessadament, que l'autoritat pública dels directors/es es limita a la funció docent, i no pas a la disposició o no d'unes instal·lacions que són de la Generalitat de Catalunya. Com que la mentalitat pepera és de sentit total de la propietat -ja ho mostren els seus casos de corrupció- i d'obediència legionària, tenen aquesta visió distorsionada del món -i de la realitat...
Quan hi ha eleccions, que no és pas aquest cas, els ho pregunten als directors, si volen cedir el centre? Senzillament, se'ls comunica que al centre hi haurà tal o qual acte i punt. Doncs com ara.
Per acabar, l'exercici de la democràcia els fa por? Diríem que sí. Que deixin en pau els funcionaris/àries, en aquest cas els directors/es, continuem el camí com sabem fer-ho i que se'n vagin a pastar fang les amenaces!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada