divendres, 4 de juliol del 2014

ARA MILITARS A LES ADMINISTRACIONS?

Al Congreso de los Diputados s'està tramitant el Projecte de llei de racionalització del sector públic, que introduirà modificacions en l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

Segons diversos mitjans de comunicació, el mateix PP ha proposat una esmena que suposa incloure una disposició addicional 13a a l'EBEP, segons la qual seria possible que els militars de carrera amb més de 20 anys de servei puguin prestar servei en places de les administracions públiques, conservant la condició de personal militar.

La justificació d'aquesta modificació de la legislació en matèria de Funció Pública és la potenciació de la movilitat interadministrativa com a element d'eficiència en la utilització dels recursos de les administracions públiques.

Serà que volen traspassar el cost de part de tants militars com han anat col·locant a les Administracions??? En tot cas, s'aprofiten del corró de la majoria absoluta, ara que la tenen, per perpetrar -ja veurem com acaba- una cosa que tan sols passa a les dictadures: militars en l'Administració civil. 

Si poguessin optar entre la condició de militar o una plaça civil també estaria malament, perquè no haurien passat les corresponents oposicions i, a més, traurien la possibilitat a altres persones d'optar a una plaça a l'Administració. Però -si s'acaba fent- tenir el dret d'ocupar places a qualsevol administració, a més conservant l'estatus de militar, és ben propi de república bananera. Per si de cas, comenceu a aprendre a quadrar-vos i saludar, que si no ho sabem fer bé, aquest personal gasta molt males puces.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada