El pròxim dia 12 de novembre el personal funcionari del Servei Català de Trànsit està convocat a escollir les persones que han de formar part de la seva Junta de Personal. Justament avui es tanca el termini de presentació de candidatures a aquestes eleccions. La Intersindical-CSC, que durant els darrers 4 anys ha treballat activament en la representació legal d'aquestes treballadores i treballadors, torna a presentar-s'hi, amb la confiança de renovar o augmentar la confiança de les companyes i companys.
Donat que el cens electoral és de 243 persones, s'escollirà una Junta de Personal de 9 membres. Aquest nombre ha disminuït en relació amb l'actual Junta, ja que l'anterior cens superava les 250 persones i, per tant, li corresponien 13 representants.
Els horaris de votació seran:
Dia: 12 de novembre
Serveis Centrals: de 10 a 16 hores
Serveis Territorials de Barcelona: de 10 a 14 hores
Serveis Territorials a Girona, Lleida i Tarragona: de 10 a 12 hores.
Del dia 31 d'octubre fins al 8 de novembre serà període de campanya electoral, en la qual els sindicats que hem presentat candidatura us farem arribar les nostres propostes. Des de la Intersindical-CSC estem segurs/es que, a més d'aquestes propostes, tindreu en compte la feina feta i el suport donat durant aquests darrers quatre anys.
Davant de qualsevol dubte que se us pugui plantejar, estem a la vostra disposició.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada