CONCENTRACIÓ
SINDICAL PER PRESENTAR LES DEMANDES DELS TREBALLADORS I LES TREBALLADORES DE LA
FUNCIÓ PÚBLICA AL GOVERN DE LA GENERALITAT
Company/ companya,
El proper dia 5 de novembre els representants
sindicals de la Mesa General de la
Funció Pública i dels diferents sindicats amb representació a l’Administració
de la Generalitat es concentraran a les 8,45 del matí a la plaça de Sant Jaume
per entregar al president de la Generalitat les nostres propostes per recuperar
les condicions laborals i socials dels treballadors i treballadores de la
Generalitat de Catalunya.
CONCENTRACIÓ
UNITÀRIA DE DELEGATS I DELEGADES
5 DE NOVEMBRE 2013
8,45 hores
PLAÇA SANT JAUME
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada