dijous, 31 d’octubre del 2013

EN DEFENSA DELS NOSTRES DRETS

CONCENTRACIÓ SINDICAL PER PRESENTAR LES DEMANDES DELS TREBALLADORS I LES TREBALLADORES DE LA FUNCIÓ PÚBLICA AL GOVERN DE LA GENERALITAT

Company/ companya,

El proper dia 5 de novembre els representants sindicals  de la Mesa General de la Funció Pública i dels diferents sindicats amb representació a l’Administració de la Generalitat es concentraran a les 8,45 del matí a la plaça de Sant Jaume per entregar al president de la Generalitat les nostres propostes per recuperar les condicions laborals i socials dels treballadors i treballadores de la Generalitat de Catalunya.


CONCENTRACIÓ UNITÀRIA DE DELEGATS I DELEGADES

5 DE NOVEMBRE 2013
8,45 hores
PLAÇA SANT JAUME

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada