Mentre encara estem pendents de quin
serà el percentatge de dèficit autoritzat per Madrid, cosa que dificulta
l’elaboració dels pressupostos de la Generalitat, els diferents barons
autonòmics, i no només els del PP, es desfan en
arguments contra la distribució asimètrica del dèficit autonòmic.
El podeu llegir clicant aquí.
