"Els
serveis públics i socials són l'instrument que tenen els estats i els governs
per garantir el benestar dels seus ciutadans i ciutadanes. Sense sanitat,
educació, protecció social, justícia i seguretat no hi ha Estat.
Els empleats i
empleades de l’administració constitueixen l’eix vertebrador de les polítiques
públiques. La ràtio de treballadors públics per nombre d' habitants de
Catalunya és la mes baixa de l’estat espanyol i de les més baixes de la Unió
Europea.
La
sortida de la crisi no es pot fonamentar en retallar drets i salaris, sinó en
aplicar polítiques de desenvolupament econòmic i en exercir una fiscalitat
progressiva que recapti més impostos procedents de les rendes del capital i del
patrimoni.
Per tot
l'exposat, senyor President, us demanem que:
-Atureu i
revoqueu les privatitzacions que s’han dut o es volen dur a terme.
-Renegocieu el
deute amb entitats financeres i empreses.
-No feu cap més
retallada en la prestació de serveis públics i socials.
-Anul·leu
l’Acord de Govern que autoritza la supressió d’una paga de les retribucions de
2013.
-No incrementeu
la jornada de cap col·lectiu.
-Restabliu la
jornada i el salari del personal interí al 100%.
-Doneu
instruccions per recuperar el nivell d’ocupació i les condicions de treball que
teníem el gener de 2010 a
la Funció Pública de Catalunya.
-Poseu en marxa
mesures efectives per acabar amb el frau fiscal i la corrupció política.
-Acordeu cobrir
els llocs de treball produïts per les jubilacions.
-Cobriu les
substitucions des del primer dia."
Properes mobilitzacions:
La Intersindical-CSC recolza les següents mobilitzacions:
- 9 de maig: vaga al sector d'ensenyament. Manifestació a les 12.30 des de plaça Universitat.
- 22 de maig: jornada reivindicativa i de mobilitzacions a l'àmbit de la sanitat.
- 23 de maig: vagues sectorials (principalment sectors dels transports i metall) i manifestació a la tarda en defensa de la negociació col·lectiva i contra la no ultraactivitat dels convenis.

Cap comentari:
No es permeten comentaris nous.