Des de la CSC
condemnem amb indignació i fermesa aquest nou atac
contra la llengua catalana i la convivència que està
duent a terme l'estat espanyol.
Així mateix instem la comunitat educativa,
institucions i conjunt de la ciutadania a no acatar les
imposicions contra la llengua catalana.
Per aquest motiu fem una crida a la insubmissió
civil i la mobilització per fer front a la negació que
se'ns imposa.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada