Els representants sindicals, que protesten per les retallades als serveis públics, preveuen passar la nit al Palau
Barcelona (ACN).- Una cinquantena de membres de la Plataforma Sindical Unitària s'han tancat aquest dimarts al vespre al Palau de la Música
de Barcelona com a protesta per les retallades als serveis públics
anunciades per aquest anys 2013. Dels 50, es preveu que es quedin a
passar la nit una quinzena de representants dels sindicats que sortiran
aquest dimecres per anar a la concentració de treballadors de la funció
pública contra les retallades a la Plaça Sant Jaume prevista a les sis de la tarda.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada