Empleats
públics s'han concentrat aquest dimecres a la tarda a la plaça Sant
Jaume de Barcelona per reclamar al Govern que aturi la retallada en els
serveis públics i en els salaris dels treballadors. Aquest any, la
plantilla d'empleats de la Funció Pública perdrà de nou una paga extra
repartida en dos parts al juny i al desembre.
Els
sindicats de la Plataforma Sindical Unitària consideren que aquestes
retallades són "ideològiques" perquè s'han concretat abans que es
conegui l'objectiu de dèficit per al 2013. Per això reclamen a la
Generalitat que no torni a retallar els salaris públics davant la
perspectiva que l'Estat flexibilitzi l'objectiu de dèficit de les
comunitats autònomes.
Els
sindicats han llegit un manifest contra les retallades per entregar-lo
posteriorment al Govern i que arribi a mans del president Mas perquè
canviï el rumb de l'austeritat.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada