En la reunió d'avui 14 de febrer de la Mesa General de la Funció Pública l'Administració torna a utilitzar la tàctica de la cortina de fum a l'hora de negociar amb els representants dels treballadors i les treballadores de l'administració pública catalana.Ahir, els diaris s'omplien la boca especificant i concretant les noves retallades i el Conseller Mascolell convoca d'urgència als sindicats. A l'hora de la veritat: fum, fum i més fum.
El primer punt de l'ordre del dia proposat per l'Administració ha estat el de la creació d'una agència catalana del patrimoni. (Potser per optimitzar les privatitzacions?). Aquest punt s'ha deixat immediatament de banda.
Desprès la realitat: aquest any també toca retallar capítol 1. L'Administració no concreta ni com, ni que, ni quant. A canvi, ens prometen una major flexibilització en les incapacitats transitòries i un augment de la cobertura de l'assegurança en cas d'invalidesa o mort. Que generosos són!
Darrera tot això hi ha el desmantellament dels serveis públics, és a dir, la fi de l'Estat del Benestar. La Intersindical-CSC creu que ara toca tornar a sortir al carrer ja que és la darrera oportunitat que tenim per poder frenar tot aquest desgavell que a més ens afecta per partida doble, com a treballadors i treballadores i com a usuaris dels serveis públics.
Aquest cap de setmana tenim dos manifestacions importants a les quals la Intersindical-CSC us convoca:
- Dissabte 16 de febrer: Manifestació STOP desnonaments: pel dret a l'habitatge. 17h. P. Universitat.
- Diumenge 17 de febrer: Manifestació en Defensa de la Sanitat Pública - Ni privatitzacions ni retallades. 12h. Rda. Sant Pere/P. Catalunya.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada