La
jornada d'acció i solidaritat que es convocarà a l’àmbit europeu el 14
de novembre es traduirà en vagues, manifestacions i altres accions que
s’organitzaran de forma coordinada pels sindicats de cada estat
comunitari. L'objectiu és sumar com més països millor per expressar la
forta oposició a les mesures d'austeritat que estan arrossegant Europa
cap a l'estancament econòmic i el desmantellament continuat de l'Estat
del benestar.
És
vol denunciar que les retallades que s'estan aplicant per reduir el
dèficit en comptes de restaurar la confiança en l'economia, estan
servint per empitjorar les desigualtats i augmentar les injustícies.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada