La indignació per la nova tongada de retallades aprovades pel govern espanyol s'ha deixat sentir aquest dijous al carrer en forma de mobilitzacions. Al crit de "Volen enfonsar el país. #Nocallem", una marxa de milers de persones s'ha desplegat pel centre de Barcelona, Tarragona, Lleida o Girona. A la capital catalana la Guàrdia Urbana ha xifrat l'assistència en 40.000 persones, tot i que els sindicats l'hem calculaeda en unes 400.000 persones. A Tarragona s'han registrat 8.000 manifestants, a Girona 7.000 i a Lleida 4.000.

La Intersindical-CSC considera que la unitat d'acció i la lluita continuada són dos factors que no s'han de perdre per tal de poder fer front a aquesta onada de retallades que se'ns està imposant.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada