dijous, 19 d’abril del 2012

Personal interí: reclamació pel 15% de reducció de jornada

La Intersindical-CSC ha iniciat una campanya per a la reivindicació que el personal interí d'administració i tècnic, afectat per la retallada del 15% de feina i sou, pugui cobrir el 15% de sou retallat mitjançant la prestació d'atur. Si us voleu baixar el model de sol·licitud per demanar-ho, entreu a l'apartat d'aquest bloc "Acció Sindical". El trobareu al subapartat "Campanyes 2012".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada