dijous, 14 de juliol del 2011

MAS-COLELL TORNA A CARREGAR CONTRA ELS TREBALLADORS PÚBLICS

http://www.avui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/434643-mas-colell-obre-la-porta-a-una-nova-rebaixa-dels-sous-dels-funcionaris.html
MAS-COLELL OBRE LA PORTA A UNA NOVA REBAIXA DELS SOUS DELS FUNCIONARIS
El conseller d'Economia proposa com a alternativa que els empleats públics treballin “més” cobrant el mateix o “menys però amb més vacances”
Planteja una reordenació del funcionariat tenint en compte que caldrà fer més “ajustos” l'any que ve
El conseller d'Economia, Andreu Mas-Colell, ha obert la porta a una possible nova retallada dels salaris dels funcionaris o, si no, a que els treballadors de l'administració pública treballin més temps -deu o quinze minuts- cobrant el mateix o “una mica menys però amb més vacances”.
Aquestes afirmacions les ha fet durant una conferència a ESADE en què ha fet una anàlisi de la situació econòmica catalana i en què ha plantejat una reordenació de la plantilla de treballadors públics partint de la idea que no s'ampliarà a causa de les retallades i que l'any que ve caldrà aplicar “més ajustos” econòmics.
Així, Mas-Colell ha demanat als treballadors públics “sacrificis” per contribuir a la “recuperació econòmica” i ha assenyalat que no aplicar aquestes mesures portaria a retallades de personal.
Aquesta idea de treballar deu o quinze minuts més ja la va llançar fa uns dies el conseller de Salut, Boi Ruiz, parlant en aquest cas dels treballadors del sector sanitari, tot i que ara sembla que Mas-Colell ho vol fer extensiu a tot el funcionariat.

1 comentari:

  1. No tan sols s'allunya de les 35 hores setmanals sinó que vol tornar a retallar sous augmentant la jornada laboral. Si seguim així haurem de pagar per anar a treballar. Menys mal que és el Govern dels "millors" que si no...

    ResponElimina