dijous, 26 d’abril del 2018
1r de maig de 2018
La situació del país i de la classe treballadora fan imprescindible que es visualitzi la mobilització als carrers de les viles i ciutats. Perquè defensem la República i sabem del cert que aquesta és una importunitat única per dotar-nos de nous drets laborals.
La manifestació de Barcelona canvia de format i passa a la tarda, motiu pel qual convoquem l'afiliació a la Seu nacional del sindicat a les 16.45 hores d'organitzar les tasques logístiques i anar cap a la Plaça Urquinaona, des d'on arrencarà la manifestació unitària a les 17.30 hores.
Us hi esperem!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada