El Govern de la Generalitat i els sindicats majoritaris de la funció pública van arribar divendres 16 de juny a un acord en el marc de la Mesa General de Negociació de la Funció Pública perquè els treballadors públics recuperin durant el 2018 un mínim d’un 10% de la paga extra que van deixar de percebre el 2013. L’acord també preveu continuar les negociacions per a la calendarització del retorn de la totalitat de les pagues del 2013 i del 2014.
Reducció de la temporalitat
D’altra banda, el Govern i els representants sindicals també han acordat adoptar les mesures necessàries de reducció de temporalitat i d’estabilització de les plantilles amb l’objectiu de situar la taxa d’ocupació temporal en l’Administració de la Generalitat en un 8% en un període de tres anys.
Aquest acord es desenvoluparà en els àmbits sectorials de negociació corresponents, un cop se n’hagin establert els criteris generals en el marc d’un grup de treball que es constituirà amb aquesta finalitat.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada