A proposta del Parlament de Catalunya, i amb l’impuls del Govern de Catalunya, el dia 23 de desembre de 2016 es constituí el Pacte Nacional pel Referèndum, que aplega milers d’entitats socials, culturals i polítiques, entre elles la Intersindical-CSC, amb el propòsit d’impulsar un pacte entre els governs de l’Estat i de la Generalitat que permeti la celebració d’un Referèndum eficaç i vinculant, perquè la ciutadania catalana pugui votar sobre el seu futur polític com a nació.
Tots els estudis d’opinió recents sobre la ciutadania a Catalunya, diuen que entre un 75 i un 80%, som partidaris de poder fer i votar en un referèndum.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada