Ja hi tornem a ser. Un any més som a les portes d'una nova Diada de l'Onze de Setembre que exigeix el millor de tots nosaltres per a fer possible un clam cívic, democràtic i pacífic per la República Catalana i en defensa de les institucions, la cultura i la llengua del nostre país.
Tu has fet possible arribar on som. Per primera vegada a la nostra història tenim un Parlament i un Govern amb majoria sobiranista. I ho hem aconseguit gràcies a tu i a l'esforç i determinació de milers de persones.
Venim d'omplir les urnes del 27S i aquesta Diada tornarem a omplir el carrer. Concretament els carrers de Barcelona, Lleida, Tarragon
La República Catalana és a punt de néixer. Ara ningú pot fallar!
Estem a punt!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada