La Confederació Sindical Catalana (CSC) és la única central
sindical que com a organització treballa dins de la xarxa favorable al
doble vot afirmatiu en el referèndum d’independència del pròxim 9 de
novembre.
A les 11.00 hores d’avui, 17 de setembre, a la seu del CIEMEN s’ha presentat el manifest de la plataforma “Esquerres pel Sí Sí” amb participació de diversos membres de la Confederació Sindical Catalana (CSC). Podeu descarregar el manifest picant ací.
La plataforma té com a objectiu fer una crida “a tots els sectors,
organitzacions i persones que vulguin construir un futur de justícia
social i llibertat a sumar-se a la campanya pel SíSí. Per un SíSí que
entén la independència com a eina per a la construcció d’un futur
superador de totes les desigualtats i les injustícies”.
Al manifest presentat avui també s’incideix en la necessitat de
“construir un país que garanteixi uns sistemes educatiu i sanitari
públics i de qualitat, el dret a l’habitatge, a les pensions públiques i
a un lloc de treball digne. Un país que protegeixi el territori i
promogui la cultura i on no tinguin cabuda les discriminacions per
qüestions de gènere, d’orientació sexual, d’origen o de qualsevol altra
mena”.
Així mateix el manifest recull que “organitzacions, entitats i
persones a títol individual hem decidit posar en marxa la campanya de
les esquerres pel SíSí”. Des de la campanya s’entén que “el procés
endegat pel poble a Catalunya els darrers anys concentra molts elements
de ruptura amb el règim sorgit de la transició i obre el camí a una
República Catalana Independent que desenvolupi a bastament una
democràcia de contingut econòmic, polític, cultural i social”.
Esquerres pel SíSí
ha anunciat que se celebraran presentacions i actes al conjunt del
territori per a aportar arguments i elements de discurs d’esquerres al
procés democràtic cap a la independència de Catalunya.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada