dilluns, 10 de desembre del 2012

Davant els atacs al català, insubmissió!

Des de la Intersindical-CSC condemnem amb indignació i fermesa el nou atac contra la llengua catalana i la convivència que està duent a terme l'estat espanyol.

Així mateix instem la comunitat educativa, institucions i conjunt de la ciutadania a no acatar les noves imposicions contra la llengua catalana. Fem una crida a la insubmissió civil per fer front a la negació que se'ns imposa.

Des de l'estricta radicalitat democràtica hem d'avançar, com un sol poble, cap a la independència i la justícia social.



Com a primer pas la Intersindical-CSC fa una crida a la participació a totes les concentracions en defensa del català i en contra de la política espanyolitzadora del partit popular. La convocatòria de protesta ha estat organitzada per la plataforma Som Escola de la qual la Intersindical-CSC en forma part. 

Les concentracions tindran lloc dilluns 10 de desembre. A Barcelona la convocatòria és a les 18.30 h. a la Plaça de Sant Jaume. Paral·lelament a la convocatòria de Barcelona, n'hi haurà més en d'altres viles i ciutats catalanes. Podeu consultar actualitzat a partir de dilluns matí al web de somescola.
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada