Així mateix instem la comunitat educativa, institucions i conjunt de la ciutadania a no acatar les noves imposicions contra la llengua catalana. Fem una crida a la insubmissió civil per fer front a la negació que se'ns imposa.
Des de l'estricta radicalitat democràtica hem d'avançar, com un sol poble, cap a la independència i la justícia social.
Com a primer pas la Intersindical-CSC fa una crida a
la participació a totes les concentracions en defensa del català i en contra de
la política espanyolitzadora del partit popular. La convocatòria de protesta ha
estat organitzada per la plataforma Som Escola de la qual la Intersindical-CSC
en forma part.
Les concentracions tindran lloc
dilluns 10 de desembre. A Barcelona la convocatòria és a les 18.30 h. a la Plaça
de Sant Jaume. Paral·lelament a la convocatòria de Barcelona, n'hi haurà més en
d'altres viles i ciutats catalanes. Podeu consultar actualitzat a partir de
dilluns matí al web de somescola.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada