dimecres, 21 de desembre del 2011

I MÉS, I MÉS I MÉS...

Una altra sorpresa: no n'hi havia prou amb les retallades, no n'hi havia prou amb consolidar una pèrdua brutal de poder adquisitiu, no n'hi havia prou amb menystenir-nos per enèsima vegada. 

Hem esdevingut el port franc, el lloc on tot s'hi val, on res no importa, on, pel que es veu, no importem, tot i que ahir el conseller Mas-Colell ens va felicitar per televisió. Com si les hipoteques, els rebuts, els lloguers... es poguessin pagar amb felicitacions!

Ens hem trobat que se'ns ha deduït l'IRPF d'uns diners que no hem cobrat. El personal de la Generalitat hem pogut comprovar que avui tan sols hem tingut l'ingrés de la nòmina de desembre. Ja sabíem que el 80% de la paga extraordinària se'ns abonarà el dia 28 d'aquest mes i el 20% restant... Doncs encara no ho sabem.
I avui hem constatat que se'ns ha retingut tot el que hauria tocat si haguéssim percebut la retribució de desembre íntegra, quan no ha estat així: a dia 21 de desembre ens han retingut l'IRPF de la nòmina, que hem cobrat, i, a més, l'IRPF del 80% de la paga extraordinària que percebrem el dia 28 i el 20% d'aquesta paga, que no sabem quan cobrarem.

Això sí, el Govern ja té la retenció feta. Una altra vegada, sense paraules, oi? Ens han retingut diners per quantitats que encara no hem percebut!!! 

Els Serveis Jurídics de la Intersindical-CSC estan estudiant el tema. Continuarem informant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada